Szolgáltató adatai
A webáruház üzemeltetője Czövek Róbert e.v.
Ügyfélszolgálat: 1195 Budapest Batthyány u. 26.
Az ügyfélszolgálat elérhetősége: info@tarkamokus.hu
E-mail: info@tarkamokus.hu
Adószám: 49171868-1-43
Nyilv. szám: 58948800
KSH szám: 49171868621023101
A www.tarkamokus.hu weboldalon elérhető webáruház (a továbbiakban „webáruház”) útján, a webáruházban elérhető termékek megrendelésével az azokat megrendelő személy („Megrendelő”) a jelen Általános Szerződési Feltételeket („ÁSZF”) automatikusan elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el. Az ÁSZF elfogadása a webáruház útján történő megrendelés és szerződéskötés feltétele. Amennyiben a Megrendelő nem kívánja elfogadni a jelen ÁSZF-ben foglalt feltételeket, úgy a webáruház útján történő megrendelés helyett jogosult a Szolgáltató ügyfélszolgálatával kapcsolatba lépni, aki tájékoztatja az egyéb szerződéskötési lehetőségekről.
A webáruház útján történő vásárlás nem kötött regisztrációhoz, vendég felhasználóként, a rendelési folyamatban rögzített adatok megadásával is használható.
A jelen ÁSZF a www.tarkamokus.hu weboldalon a Szolgáltató által rendelkezésre bocsátott, feltöltött fejlesztő tartalmak (feladatlapok, füzetek, játékok), valamint online szakmai tanácsadás és fizikai termékek értékesítésére vonatkoznak. A Szolgáltató által forgalmazott segédtartalmak, termékek és tanácsadási szolgáltatások képességfejlesztőnek minősülnek, azaz a webáruház óvodás és iskolás korú gyermekek képességfejlesztéséhez felhasználható letölthető feladatlapokat, játékokat forgalmaz és tanácsadási szolgáltatást nyújt online formájában.
Az ÁSZF kiterjed továbbá a tarkamokus.hu webáruházban értékesített fizikai termékekre is. A Szolgáltató a webáruházban megvásárolható termékek lényeges tulajdonságairól az egyes termékeknél szereplő leírásokban ad tájékoztatást.
Megrendelő tudomásul veszi, hogy a weboldalra történő látogatással elfogadja és tudomásul veszi annak tényét, hogy a weboldal teljes tartalma szerzői jogvédelem alatt áll. Az oldalról tartalmat, képet, videót vagy szöveget/szöveg részletet másolni, más oldalon, vagy fórumon felhasználni csak és kizárólag a Szolgáltató írásos engedélyével lehet. Ellenkező esetben a hatályos jogszabályok – az 1999. évi LXXVI. törvény, valamint a 2012. évi C. törvény 385.§ – alapján jogi eljárás megindítását kezdeményezzük a jogsértéssel szemben.
Megrendelő tudomásul veszi továbbá, hogy a www.tarkamokus.hu weboldalon található tartalmak és tananyagok tematikája, tartalma (továbbiakban: Oktató anyag) szerzői jogvédelem alatt állnak. Amennyiben az Oktató anyagot nyomtatott médiumokban, nyilvános előadásokon, vagy bármilyen írott módon, illetve szóban, előadáson, egyéb online felületen a szerző – Szolgáltató – írásos engedélye hiányában közzéteszik az 1999. évi LXXV. törvény, valamint a 2012. évi C. törvény 385.§ alapján jogi eljárás megindítását teszi lehetővé.
A webáruházban a Megrendelő megrendelés leadása nélkül is, illetve azt megelőzően tájékozódhat a termékekről. Minden termék mellett megtalálható a neve, ára, kategóriája, az esetleges kedvezmény, a termékismertető, és fotó a termékről. A Szolgáltató nem vállal felelősséget azért, ha a termék nem nyújtja a fogyasztó által elvárt hatást, a fejlődés mértékével kapcsolatos mindennemű felelősségét kizárja. A Megrendelő böngészés közben kiválaszthat termékeket, amelyek a „Kosárba” gombra kattintva a Megrendelő virtuális kosarába kerülnek. A Megrendelő a megvásárolni kívánt termékeket a kosarába gyűjd. A Megrendelő a kosár tartalmát az abban szereplő termékek vételárának végösszegével együtt folyamatosan nyomon követheti a kosár ikonra kattintva. A megrendelni kívánt termékek kosárba helyezése után a Megrendelő a kosár ikonra kattintva megtekintheti a kosara összesítését (a kosárban levő termékek neve, darabszáma és vételárának, valamint az esetleges szállítási díjnak a végösszege).
A Megrendelő jogosult a kosár tartalmát a megrendelés elküldése előtt ellenőrizni és azt módosítani. A Megrendelő a termékek kifizetését banki előre utalással, online bankkártyás fizetéssel, illetve bizonyos termékek esetében utánvéttel tudja rendezni. Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzed Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013. A Megrendelő a kosár ellenőrzését követően a „Tovább a megrendeléshez” ablakra kapntva léphet tovább a Megrendelés oldalra. Ezt követően a Megrendelőnek a következő lépéseket kell megtennie a megrendelés leadásához: Első lépésként a Megrendelőnek a Megrendelés oldalon ki kell választania a kiszállítás és fizetés módját. Második lépésként Megrendelőnek a szállítási és számlázási adatokat kell megadni. Végül Megrendelő a Rendelés megerősítése fül alatt véglegesítheti a kiválasztott termékek megrendelését, ahol ismételten lehetősége adódik megtekinteni és ellenőrizni a megrendelésre kerülő termékeket, azok vételárát, darabszámát és a szállítási díjat. Amennyiben Megrendelő a rendelésével kapcsolatos módosításokat kíván végezni, úgy a vissza navigáló gombokkal visszaléphet az adott szekcióhoz és módosíthatja megadott adatait. A megrendelés Szolgáltató részére történő elküldéséhez a fentiek elvégzését követően a Megrendelőnek rá kell kattintania a „Vásárlás véglegesítése” gombra, valamint azt megelőzően ki kell pipálnia az az Általános Szerződési Feltételek és Adatvédelmi Tájékoztató elfogadását jelző jelölőnégyzetet. Ezen a ponton a Megrendelőnek ismételten lehetősége adódik a jelölőnégyzet mellett Általános Szerződési Feltételek és az Adatvédelmi Tájékoztató szövegre történő kattintással a vonatkozó dokumentumok megtekintésére, elolvasására. A megrendelés elküldését követően egy tájékoztató szöveg jelenik meg a webáruházban, amely alatt szerepelnek a megrendeléssel kapcsolatos adatok és információk. Ezt követően haladéktalanul, de legkésőbb a megrendelés Szolgáltató általi kézhezvételét követő 48 órán belül elküldésre kerül a megrendelést visszaigazoló e-mail üzenet a Megrendelő által megadott e-mail címre.
A megrendelést visszaigazoló e-mail automatikus, a megrendelés Szolgáltató általi elfogadását rögzíti, azonban szállítási időpontot nem határoz meg. Amennyiben a visszaigazoló e-mail a megrendelés Szolgáltató általi kézhezvételét követő 48 órán belül nem érkezik meg a Megrendelőhöz, úgy a Megrendelő mentesül az ajánlati kötöttség alól. Megrendelő rendeléseit minden nap 0-24 óráig adhatja le. A Megrendelő és a Szolgáltató között szerződés a rendelés leadásakor jön létre. A szerződés írásba foglalt szerződésnek minősül. Megrendelő a rendelés befejezése előtt minden esetben vissza tud lépni az előző pontba, ahol lehetősége van javítani a bevitt adatokat. Törölni tudja a kosárból a teljes mennyiséget, illetve meg tudja változtatni a darabszámot. A rendelés leadása után adatmódosításra nincs mód a Megrendelő által. Megrendelő az esetleges hibáról értesítheti Szolgáltatót, aki lehetőségeihez képest köteles azok javítására. A Szolgáltató jogosult a Megrendelő regisztrációját azonnali hatállyal egyoldalúan törölni, és a már visszaigazolt megrendelésektől egyoldalúan elállni, ha oka van azt feltételezni, hogy a Megrendelő megszegte a jelen ÁSZF rendelkezéseit, illetve csalásra vagy visszaélésre lehetőséget adó módon kívánja a webáruházat használni.
Amennyiben a kosár tartalmát a Megrendelő megerősítette, úgy a Megrendelő a termékek kifizetését banki előre utalással, online bankkártyás fizetéssel és bizonyos termékek esetén utánvéttel tudja rendezni.
Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzed Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.
Utánvétes fizetési mód esetén Szolgáltató a rendelés leadását követően a rendelt termékeket utánvétes csomagként elküldi Megrendelő részére, aki az utánvét összegét köteles kézbesítéskor megfizetni. Az utánvéttel rendelt, át nem vett küldemények logisztikai költségeit (csomagolás, szállítás) Megrendelő köteles megtéríteni. A küldemény visszaérkezését követően Szolgáltató erről számlált állít ki és emailben elküldi Megrendelő részére.
Banki utalás esetén a Megrendelő a megrendelés jóváhagyását, leadását követően az általa megjelölt címen automadkus e-mail értesítést kap a Szolgáltató rendszerétől, mely tartalmazza az utalás részleteit. Barion rendszeren történő fizetés esetén a Megrendelő a pénztárból átirányításra kerül a fizetést lebonyolító szolgáltatás weboldalára, ott történik meg a fizetés. Sikeres fizetés esetén visszatér a Szolgáltató weboldalára, ahogy a sikertelen fizetés esetén is az oldalra kerül vissza, ahol a sikertelen fizetés megtörténtéről kap tájékoztatást. Ezt követően Megrendelő újra próbálkozhat a fizetéssel.
A termékek feltüntetett ára a termék bruttó ajánlati egységára, amely magyar forintban (Ft) értendő. Az ajánlati ár az adott pillanatban érvényes, és kizárólag akkor válik véglegessé, amennyiben a Megrendelő a rendelési folyamat lépéseit szabályosan elvégezte, és a rendelés jóváhagyásával a rendelést lezárta. A végleges ár a termék szállítási szolgáltatással – az általános forgalmi adót és egyéb közterheket is tartalmazó – növelt ára, amelyet a rendelésről küldött visszajelző e-mail is tartalmaz.
Szolgáltató nem vállal felelősséget a gondossága ellenére és/vagy a rendszer hibájából eredően, bárki számára felismerhető módon, hibásan feltüntetett árért, illetve a nyilvánvalóan téves, a termék adott piacon szokásos árától jelentősen eltérő, irreális árra (pl.: 0 Ft). Ilyen esetekben a Szolgáltató nem köteles a terméket hibásan feltüntetett áron szolgáltatni. Hibásan feltüntetett ár esetén, Szolgáltató a rendelés visszaigazolásában vagy azt követően felajánlja a termék valós áron történő megvásárlásának opcióját, amely alapján a Megrendelő dönthet, hogy megrendeli-e valós áron a terméket vagy sem. A Szolgáltató a számlát elektronikus úton, emailben pdf formátumban küldi a Megrendelő részére.
4.1 Szállítási cím
Szállítási címként Magyarország területén bármilyen szállítási cím megadható, ahol a Megrendelő megtalálható és a megrendelt termékeket vállalja átvenni. Amennyiben a Megrendelő Magyarországon kívüli szállítási címre kíván rendelni, úgy a webáruház útján történő megrendelés helyett jogosult a Szolgáltató ügyfélszolgálatát megkeresni, aki tájékoztatást ad a Magyarországon kívüli szállítási lehetőségekről. A szállítási cím eltérhet a számlázási címtől. A megrendelt termékeket tartalmazó csomagot a DPD, Sameday vagy MPL futárszolgálat kézbesíti.
4.2 Szállítási határidő
Fizikai termékek esetén Szolgáltató 48 órán belül feldolgozza a rendelést, majd átadja a kiszállítást végző szolgáltatónak. A kiszállítás jellemzően 1-2 munkanap alatt megtörténik.
A kézbesítés reggel 8 és délután 17 óra között történik; a kézbesítés ezen belüli pontos időpontját a kézbesítő futárszolgálat határozza meg. A nem munkanapon (hétvége, ünnepnap, munkaszüneti nap) leadott megrendelések Szolgáltató általi kézhezvétele és feldolgozása az azt követő munkanapon kezdődik.
Elektronikus, pdf formátumú rendelés esetén a Szolgáltató akként bocsátja a terméket a Megrendelő rendelkezésére, hogy fizetést követő 48 órán belül elektronikus e-mail formájában megküld egy hivatkozási linket, ahonnan a tartalmat a Megrendelő letöltheti. Amennyiben a Megrendelő a termék nyomtatott, papír alapú verzióját rendeli meg postai úton, úgy a Szolgáltató a termék kiszállítását futárszolgálat igénybevételével a fizetést követő 5 napon belül vállalja kiszállítani.
4.3 Szállítás díjazása
A webáruház útján bármilyen végösszegű megrendelés leadható, minimális rendelési összeg nincs. A szállítási költség a megrendeléskor kerül feltüntetésre a szállítócég aktuális díjának megfelelően.
A kiszállítás 50.000, – Ft. érték feletti rendelés esetén ingyenes.
4.4 A kézbesítés meghiúsulása
Amennyiben a Megrendelő a megrendelt termékeket azok megrendelése, a megrendelés Szolgáltató általi visszaigazolása és határidőben történő leszállítása esetében bármely okból nem veszi át (ideértve azt is, ha a kézbesítés a vételár és a szállítási díj Megrendelő általi maradéktalan kiegyenlítésének elmaradása miatt hiúsul meg, vagy a Megrendelő a szállítási címen nem található vagy nem elérhető), abban az esetben a Szolgáltató jogosult a szerződéstől – póthatáridő tűzése vagy érdekmúlás bizonyítása nélkül – egyoldalú nyilatkozattal elállni.
5.1 Kellékszavatosság
A Megrendelő a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény szabályai szerint. A Megrendelő – választása szerint– az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Megrendelő által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna.
5.2. Jótállás
Szolgáltató nem értékesít olyan terméket, amely az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet hatálya alá tartozna.
Megrendelő a megrendelés leadásával, véglegesítésével tudomásul veszi, hogy a 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet 29. § (1) bekezdés i) és m) pontja alapján a letölthető (digitális) anyagok a letöltés megkezdésének időpontjától, fizikai termékek esetében a csomagolás megbontásakor elveszíti a szerződéstől való elállási jogát. A Szolgáltató a webáruházban leadott rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a Megrendelőnek, hogy a rendelést elektronikus úton visszavonja. (Letölthető termékek esetében a letöltő link megküldéséig.) A rendelés teljesítésének megkezdésekor a Megrendelő e-mailben értesítést kap a teljesítés megkezdésének tényéről (fizikai termék esetén). A Megrendelő ezután már csak a “Kapcsolat” menüpont alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül vonhatja vissza rendelését. A megrendelés utólagos módosítására írásos formában – emailben, vagy telefonon – kerülhet sor.
7.1 Felelősség
A Szolgáltatótól a webáruház útján történő megrendelés esetében vélelmezi a Megrendelő részéről az internet felhasználói szintű ismeretét. A Szolgáltató semmilyen esetben sem felelős az alább felsorolt körülményekért, tényekért:
• az interneten küldött és/vagy fogadott, nem a Szolgáltatótól származó bármilyen adat okozta hibáért;
• bármilyen adatvesztésért;
• olyan műszaki vagy technikai hibáért, amely gátolja a webshop működését, a vásárlást, illetve a tranzakció lebonyolítását;
• a weboldal ideiglenes elérhetetlenségéből fakadó károkért;
• vevő adatainak a Vevő szándékos vagy gondatlan magatartásából bekövetkező, a Vevő tudtával vagy tudta nélküli illetéktelen használatából eredő károkért;
• a Szolgáltató hálózatában bekövetkező bármilyen programhiba, rendkívüli esemény vagy technikai hiba következményeiért;
• a Szolgáltatón kívül álló bármely műszaki, vagy technikai ok miatt késedelemért vagy hibáért;
• bármely, a webáruház használatakor és a megrendelési folyamatban alkalmazásra kerülő szerver nem megfelelő működéséért és azok következményeiért.
A Szolgáltató nem felel a Megrendelő által megadott hibás adatokból eredő téves teljesítésért. A webáruházban feltüntetett információk, paraméterek, képek, árak és készlet adatok tájékoztató jellegűek, Szolgáltató az esetleges hibákért felelősséget nem vállal, az árváltoztatás jogát fenntartja.
Megrendelő köteles a kiszállítás időpontjában a csomagot tételesen ellenőrizni és hiánytalan teljesítés esetén az átvételi elismervényt aláírni. A küldemény sértetlenségéért a felelősség a küldemény kézbesítésétől kezdve átszáll Megrendelőre, ezért Megrendelő kötelessége kézbesítéskor a küldeményt megvizsgálni. Ezt követően hiányosságokra vonatkozó reklamációkat a Szolgáltatónak nem áll módjában elfogadni. Amennyiben sérülést tapasztal a csomagoláson vagy a terméken, jegyzőkönyv felvételét kérheti a futártól.
7.2 Adatkezelés, adatvédelem
Lásd: Adatvédelmi és adatkezelési szabályzat
7.3 Panaszkezelés
Bármilyen levélben vagy elektronikus úton érkezett panaszt a Szolgáltató írásban 30 napos határidővel válaszol és indokol meg. Ügyfélszolgálati kapcsolattartó:
Czövek Róbert, Telefonszám: +36 30 746 8266, email: info@tarkamokus.hu
A panaszokkal kapcsolatos e-mail üzeneteket az Eladó archiválja, a panaszokról felvett jegyzőkönyvet és a válaszok másolatát példányát tárolja. A Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a Megrendelő a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul köteles jegyzőkönyvet a 1997. évi CLV. törvény („Fgytv.”) szerinti adattartalommal felvenni, és annak egy másolati példányát
• személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben a Megrendelőnek átadni,
• telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a Megrendelőnek legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldeni, egyebekben pedig az írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint köteles eljárni.
Az írásbeli panaszt a Szolgáltató a beérkezését követően harminc napon belül köteles írásban érdemben megválaszolni és intézkedni annak közlése iránt. A panaszt elutasító álláspontját a Szolgáltató indokolni köteles. Ha Szolgáltató és Megrendelő közötti fogyasztói jogvitát felek tárgyalásos úton nem tudják rendezni, a Megrendelő számára az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak rendelkezésre:
• amennyiben a panasz a termék minőségével, biztonságosságával, a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, a szolgáltatás minőségével, továbbá a felek közötti szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos, úgy a Megrendelő a lakóhelye vagy tartózkodási helye, illetve a Szolgáltató székhelye szerinti békéltető testülethez fordulhat. A békéltető testületekről bővebb információ itt érhető el: http://www.bekeltetes.hu
• amennyiben pedig a panasza a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvényben és végrehajtására kiadott jogszabályokban foglalt, valamint a külön jogszabályban fogyasztóvédelmi rendelkezésként meghatározott rendelkezések betartásával kapcsolatos (ide nem értve a szerződés létrejöttére, érvényességére, joghatásaira és megszűnésére vonatkozó rendelkezéseket), úgy panaszával a lakóhelye szerinti járási hivatalhoz fordulhat.
A településhez tartozó járási hivatalokat ezen a linken találja meg: https://jarasinfo.gov.hu/
További tájékoztatást az Európai Bizottság által működtetett európai online vitarendezési (OVR) platformról a következő linken talál: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.howitworks.
A Megrendelő felelősséggel tartozik a felhasználói fiókjából, valamint a Szolgáltató részére megadott e-mail címről és telefonszámról leadott megrendelésekért, az onnan végzett bármely tranzakcióért és onnan megtett nyilatkozatokért. A Megrendelő köteles haladéktalanul tájékoztatni a Szolgáltatót, ha azt feltételezi, hogy jelszavával vagy bármely elérhetőségével harmadik személy(ek) visszaél(nek) vagy ahhoz hozzájutott(ak). A Szolgáltató nem felelős a Megrendelővel szemben olyan kárért, amely annak eredményeként merült fel, hogy a Megrendelő a jelszavát felfedte vagy azzal akár a Megrendelő, akár harmadik fél visszaélt.
A jelen ÁSZF az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény, a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet, valamint a hatályos egyéb vonatkozó jogszabályok figyelembevételével készült. Jelen ÁSZF minden valamennyi pontja önmagában érvényes. Amennyiben bíróság vagy hatóság úgy dönt, hogy valamelyik pontja jogellenes vagy nem végrehajtható, akkor a többi pontja továbbra is hatályban marad és érvényes. Ha a jelen ÁSZF szerint létrejött szerződés valamely része nem végrehajtható, ezen rész végrehajthatatlansága nem érinti a többi részt, amelyek továbbra is hatályosak és érvényesek.
Jelen ÁSZF 2025. január 01. napjától határozatlan ideig hatályos. A webáruház útján történő megrendeléssel a Megrendelő jelen ÁSZF-et tudomásul veszi és magára nézve is kötelezőnek fogadja el. Az ÁSZF-et a Szolgáltató – a vonatkozó hatályos magyar jogszabályi rendelkezésekkel összhangban – egyoldalúan jogosult megváltoztatni, módosítani és/vagy kiegészíteni. A módosított ÁSZF a webáruház honlapján való közzététel napján lép hatályba.
Kelt.: Budapest, 2025. január 01.
Sütiket használunk, hogy javítsuk a felhasználói élményt weboldalunkon. Az oldal használatával beleegyezel a sütik alkalmazásába.
A weboldalak sütiket használnak a funkcionalitás javítása és a felhasználói élmény személyre szabása érdekében. Beállíthatod a preferenciáid, de bizonyos sütik letiltása befolyásolhatja az oldal teljesítményét és a szolgáltatásokat.
Essential cookies enable basic functions and are necessary for the proper function of the website.
These cookies are needed for adding comments on this website.
Google reCAPTCHA helps protect websites from spam and abuse by verifying user interactions through challenges.
Google Tag Manager simplifies the management of marketing tags on your website without code changes.
Statistics cookies collect information anonymously. This information helps us understand how visitors use our website.
Google Analytics is a powerful tool that tracks and analyzes website traffic for informed marketing decisions.
Service URL: policies.google.com
SourceBuster is used by WooCommerce for order attribution based on user source.
Marketing cookies are used to follow visitors to websites. The intention is to show ads that are relevant and engaging to the individual user.
Facebook Pixel is a web analytics service that tracks and reports website traffic.
Service URL: www.facebook.com
További információkat a Adatkezelési tájékoztató oldalon találsz.